Min julklädsel

Idag ska jag försöka hitta ett rött sidenband till min julaftonsklänning. Jag bara vet att det kommer bli perfekt. Svart sammetsklänning, rött sidenband och glänsande svarta strumpbyxor till det. Och det toppar jag med guldörhängen och guldarmband. Inget halsband eftersom klänningen är hög i ringningen fram och djup i ringningen bak. Håret ska jag låta vara fluffigt och fräscht, sminkningen ska vara enkel. 

Bildbevis på allt det här kommer ni att få se på julafton, för antagligen kommer jag att blogga då också. Är man en datanörd så är man. Det är dumt att trotsa naturlagarna, ungefär.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter jättefint :) Själv vet jag bara vad jag ska ha för linne :/

Postat av: Ann

låter jättebra. sidenbandet kan du väl ta från någon gammal luciaklänning? :O

2008-12-22 @ 20:35:28

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback