Shopping inför julledigheten

Förresten så köpte jag två klänningar (jul, nyår), två t-shirtar (de jag skrev om från Gina), två kjolar (en till begravningen och en 80-talsrosa), två skärp (läder, lack) och ett par skor (blå mocka) i helgen. Stockholm hade mycket att bjuda på till mig. I efterhand, när jag har slängt ett öga på ekonomin, känns väl inte alla inköp lika lyckade. Men jag är ändå nöjd med dem. Jag lovar inte att bildbevis kommer på allting, men jag ska försöka ta bilder om och när jag hinner.

Dessutom handlade jag ju julklappar till halva världen (så kändes det i alla fall, egentligen var det väl bara till min familj). Nu är jag redo för jul och allt vad det innebär. Hur ligger du till i förberedelseschemat?

Kommentarer
Postat av: mad

åhh vad tråkigt att du inte visar, det är ju det som är intressant! ta genast kort på kläderna julia! ..snälla?

Postat av: Julia

Har typ tre julklappar kvar, så jag är ganska lugn och nöjd :)

2008-12-16 @ 16:11:45
URL: http://lulibell.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback