Två filmer idag!

Ikväll har vi kollat på två filmer; 1. Burn after reading med Brad Pitt, George Clooney m.fl. en film av bröderna Coen. Den var rätt bra, fast deras humor är sådan där att man efter filmen går runt med ett förvirrat leende. För roligt är det, men knäppt och egentligen vet man inte vad som är roligt. Äh, se den själva, jag är ju urkass på att förklara. 

2. Once, en irländsk "musikal" som handlar om en tjej och en kille som möts (no, no ingen kärlek) och ihop med några gatumusikanter gör de ett album. Jag somnade innan filmen hade hunnit komma igång, så jag vet inget om den. Men A sa att den var rätt bra och att musiken var bra. Vilket borde betyda att den faktiskt är bra, eftersom A är hård mot gulliga filmer.


Fotnot: bilderna hittade jag på google.se när jag sökte på filmernas namn.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Jag minns att jag jättegärna ville se Once och skulle därför hyra den på VideoCorner. Men uppenbarligen hade de tappat DVD:n någonstans. Blah.

2008-12-30 @ 01:10:55

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback