Inte en väldigt dålig måndag

Idag när jag kom hem efter praktiken tog mamma och jag bilen för att övningsköra. Jag fick först köra till en sömmerska för dragkedjan i mina jeans är sönder (igen!). Efter det körde jag vidare till motorfordonsbyrån, för mamma skulle besikta bilen. När det var klart och bilen var godkänd körde vi till Sparhallen och till sist körde jag till apoteket. På apoteket köpte vi en salva till mig, förhoppningsvis blir jag av med min torra, kliande hud som har något som liknar utslag. Om det inte slutar klia snart så blir jag galen. Eller så kommer folk tro att jag har loppor, ungefär.

Nu ska jag sätta mig ner och försöka komma på en roliga lek som kan kopplas till självkänsla och/eller självförtroende, det är nämligen vårt tema imorgon på tjejgruppen. Kanske du har något förslag på en rolig lek för fem stycken tolvåringar?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback