Vart tog bloggandet vägen?

Ja, har inte hunnit blogga alls de senaste dagarna. Jag har varit hos A hela helgen. Nu har han äntligen fått flytta in i sitt nya rum! Underbart. Det är stort, luftigt och fräscht. Precis som det ska vara i ett nytt rum. Nu väntar vi med spänning på att resterande delar av tillbyggnaden ska bli färdiga.

I lördags var A och jag på fest till Hammarland. Det var riktigt roligt, men tyvärr tog kvällen slut ganska tidigt. Men lika glad för det var jag följande morgon... Haha.

Snart är det sportlov och det innebär att hälsa på pappa i Sverige. Skönt med lite avkoppling!

Nu ska jag tillbaka till praktiken, dagkliniken. Ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hos vem var det fest? Vi var nämligen också bjudna på fest till Hammarland i lördags, men for aldrig.. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med olika övningar, jag återkommer om jag kommer på något bra :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback