Att-göra-när-gipset-är-borta

Jag längtar till nästa helg, då gipset är borta och jag är fri att göra vad jag vill.

Att-göra-när-gipset-är-borta lista:
1. Ta ett fotbad i mammas elektroniska fotbad.
2. Fila foten/fötterna.
3. Klippa tånaglarna.
4. Raka benen.
5. Smörja in kroppen.
6. Hårinpackning.
7. Ansiktsmask.
8. Peela benet + foten.
9. Smörja in foten en extra gång.
10. Bada bastu.
11. Bada badkar.
12. Testa mammas spikmatta.
(Ej i kronologisk ordning...).

Dessa saker som jag brukar göra för att skämma bort kroppen har jag saknat extremt mycket. Jag vet att hårinpackning och ansiktsmask är möjligt att göra även fast man har gips. Men det är jobbigt att sitta där på pallen i duschen i tio minuter och vänta. Jag tycker bäst om att kombinera bastu/badkar med hårinpackning och ansiktsmask. Det gör att man verkligen känner sig fräsch efteråt.

Kommentarer
Postat av: Anna

ajaj, för spikmatta :p pappa fick en i julklapp. det gör ont att ligga på den, men är jätteskönt efteråt :p

Postat av: Hanne

Spikmatta, ftw? Det skulle jag också vilja testa.

2008-01-13 @ 22:49:32
URL: http://lustifik.blogspot.com

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback