Helgen i korthet

Nu är det bara några timmar kvar av helgen. Mina planer är inte speciellt många, räkna lite matte, plugga lite naturkunskap, läsa lite Liza Marklund Nobels testamente och sedan bara vara. Skönt!

Helgen har tillbringats tillsammans med Adam. Mysigt, och skönt. Jag är inte så pigg på att göra saker när det där dumma gipspaketet sitter kvar på benet. I fredags kollade jag och Adam på Damages, säsong ett avsnitt två, tre och fyra. I lördags kollade vi på Damages, säsong ett avsnitt fem. Och så kollade vi på Eastern Promises också.

Damages är alltså en serie, ännu en advokatserie. Nog för att jag vill bli advokat, men jag är ändå inte så förtjust i Damages. Den fångar mig inte riktigt.

Eastern Promises var helt okej, jag undrar om den är baserad på verkliga händelser?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback