Rubriker är svåra saker

Igår blev det fredagsmys med bastu och Let's dance. Helt rätt att Tilde åkte ut. Helt rätt att juryn älskade Linda. Det gör jag med. Dessutom tycker jag att jive är en rolig dans. Någon gång i framtiden ska jag gå en jivekurs.

Dagen har hittills varit rätt lugn och stillsam, lite byggjobb hemma hos familjen Mattsson men annars bara chill. Ikväll bär det av till Järsö för att fira Mimis 18 årsdag. Det ska bli superroligt! Jag ska försöka komma ihåg kameran och dokumentera kvällen. Jag har ingen inspiration till klädsel. Funderar på jeans med hög midja och blommig skjorta, men jag är inte alls säker. Klänning är ju det ultimata festplagget, men jag har burit klänning non-stop i flera veckor nu.

På måndag ska jag klippa mig och jag vet fortfarande inte hur det blir. Jag tror att jag tar av en del på längderna och kortar av pannluggen lite. Precis som vanligt med andra ord.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback