Vitt på marken

Jag vaknade redan halv 9 imorse, men jag tog en lat morgon och drog upp gardinerna först för fem minuter sedan. Och jag fick en underbar överraskning, SNÖ! Okej, det är inte mycket snö, men i alla fall, snö. Jag hoppas att det blir kallare till kvällen och att det snöar under natten. Jag älskar att vakna och se nyfallen snö utanför fönstret.

Idag är det en vecka tills jag tar bort gipset från foten, det känns skönt att det närmar sig slutet. Men jag är lite oroad, för jag har fortfarande ont och har svårt att spänna foten (inne i gipset). När jag opererade foten i våras kunde jag gå som vanligt (fast med gipset på) den sista veckan. Hoppas att foten blir bra ändå!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Själv steg jag inte upp förrän vid två-tiden på dagen. Det blev en lite sen natt. Det dröjde till ca. 6 på kvällen innan jag insåg att det faktiskt var snö på marken. Då var jag påväg ut på en promenad. Det var faktiskt riktigt trevligt. Nu kan man känna att det faktiskt är lite vinter.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback