Dagens Aftonbladet, 040708

Dagens Aftonbladet: "Matt Damon - sexig eller bara fet?".
Alltså, för en roll har Matt Damon (förra årets "världens sexigaste man") ökat i vikt. Vi kan läsa att han har gått upp hela 20 kilo! Men, jag har ett problem med artikeln plus bildspelet som finns bredvid; jag ser knappt någon skillnad? Okej, förut var han ett muskelknippe, nu är han mjuk och go - men han ser fortfarande likadan ut. Jag tycker fortfarande att Matt är en kandidat till "världens sexigaste man", trots de extra kilona. Men jag skulle inte lägga min röst på honom, oavsett hans vikt och muskler, för jag tycker inte att han utstrålar sexighet. Tycker du att Matt Damon förtjänar att drivas med p.g.a. de 20 kilona? Eller håller du med mig att det absolut inte spelar någon roll? Stackars killar som sakta men säkert dras ned i tjejernas viktfixering...

Bild: aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Hanne

Damn woman. Det skulle vara askul att åka på beachparty. Dessvärre jobbar min underbara partypolare. Och, jag har lovat gå på kaffe med en kompis ikväll. Men jäklar det skulle sitta fint. Hoppas det blir kul!

Och angående Matt Damon; fan, jag ser ingen skillnad alls, haha. Fast jag har aldrig gillat honom så fasligt.

Postat av: yasmine

Stackars, stackars ytliga människor. Inte undra på att människor är olyckliga när allt de bryr sig om är utseendet. Och jag håller med dig, samma Damon men inte sexig någon gång alls i mina ögon. Sexigt är när man vet hur personen är inombords för mig.

2008-07-06 @ 21:14:35
URL: http://yasmineblom.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback