Snälla, jag ber er att hjälpa mig 2!

Nu har jag en till fråga till er bloggläsare. Jag och A såg en reklam på TV om ett nytt program. Upplägget på programmet var något i stil med "tre historier, kan du avgöra vad som är sant och vad som är falskt?". Jag uppfattade det som att programmet skulle bestå av några olika historier och sedan är det upp till TV-tittaren att gissa vad som verkligen stämmer och vad som bara är en god persons fantasi.

Har du sett den här reklamen? Vet du vilken kanal programmet kommer/börjar på? Vet du vad programmet heter?

Kommentarer
Postat av: Jaana

Jag har sett d. Jag minns int va d hette men d va ganska äckliga historier. Rekommenderas definitivt inte att äta något medan man ser på d...

2008-07-16 @ 22:03:38
Postat av: Liz

Jag tror du menar ett program som visas på 6an. Det heter Urban legends.



content&task=view&id=3689&ttid=226205" rel="nofollow">http://www.tv6.se/index.php?option=comcontent&task=view&id=3689&ttid=226205



Går helt enkelt ut på att tre historier berättas. Två av dem är myter (råttan i pizzan) och en är sann. Ganska bra program. Eller helt okej att titta på när de inte kmr nå bätttre^^

2008-07-17 @ 08:24:37
URL: http://liz130390.webblogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback