Frågor

1) Vad åt du till frukost?
- En halv skål yoghurt och det smakade inte.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- Kan inte av två orsaker; 1. Bilderna är inte inlagda på datorn, 2. Jag är på jobbet.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Mamma.
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Röd, härlig färg!
5) När var du arg senast?
- Igår för att jag inte hade skrivit artikeln tidigare utan lämnat den till sista (och sämsta) dagen.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Det är ju fortfarande skoltiden för mig, men annars är det nog vänskapen.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Orättvisa lärare som vägrade inse att de var lite gammalmodiga.
8) Yoga eller löpning?
- Yoga, om jag måste välja någon av dem. Spinning är det annars!
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Oxfilé Provencale.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Glamour och Cosmopolitan.
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Som alla andra; Gunvald i Beck.
12) Teveprogram du aldrig missar?
- Jag missar alla som jag försöker se.
13) Vem är du avundsjuk på?
- På de personer som klarar av att leva i nuet, hela tiden.
14) Din bästa revansch?
- Att jag vågade stå på mig själv inför sådana som ansåg sig vara bättre.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Jag har inte hunnit ha nästan några chefer alls.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Inälvsmat. Varför i hela vida världen ska man äta inälvor? De inre organen ska stanna på insidan. Urk.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Jag vet inte riktigt.
18) Kaffe eller te?
- Kaffe, alltid.
19) Skostorlek?
- 38-39.
20) Hur ofta är du på IKEA?
- En gång per år, ungefär.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- En bostadsrätt i Stockholm, aktier och fonder, kläder och prylar.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback