Resestressen och ledighetslugnet

Dålig uppdatering igen. Men vi kan väl säga att det är en nedtrappning för att abstinensen för er (och för mig) inte ska bli alltför stor när jag ligger på stranden med en drink i handen. Ja, jag kommer knappast blogga från Rhodos. En sådan fanatiker är jag inte, ännu. Men om jag letar mig till ett i-café lär jag väl uppdatera lite grann. Nu är det bara en dag kvar innan vi reser iväg. Spännande! I skrivande stund sitter jag och hjälper A packa sin resväska, han är trött och stressad. Dygnet blir lite knasigt när han jobbar natt så.

Ikväll ska jag kolla färdigt på Grey's och sedan sova en lång skön natt. Imorgon ska jag till Xits redaktion en sväng och resten av dagen lär gå till resfeber. På kvällen ska jag väl supportra min pojkvän i stressen. Jag blir alltid stressad inför resor. Det kan inte hjälpas, haha.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback