SATC & Frozn

Ikväll har jag slappat med A. Vi kämpar oss tappert igenom SATC säsong 6 (som jag inte har "hunnit" se före nu!) och på samma gång lär jag älsklingen lite om de fyra tjejerna och alla tusentals killar - för om inte allt för länge blir det en tur över till Sverige för att kolla in SATC-filmen på bio! Jag (som "alla" andra tjejer/kvinnor/damer i västvärlden) längtar otroligt mycket efter att se den. Kanske inte så mycket för att SATC är den "bästa serien någonsin" utan mest för att filmen har blivit så oootroligt omtalad och omskriven.

Hur som helst, nu är det läggdags för mig. Jag kämpar på att få in dygnsrytmen så att den passar min arbetande livsstil. De närmsta dagarna ska jag testa tuggummina, "Frozn", som jag fick från Buzzador/Jenkki idag. Sedan kommer den ett utlåtande och, hör och häpna, en liten tävling där du kan vinna en av de tre smakerna (lime, mint, salmiak). Så håll ögona öppna!


Kommentarer
Postat av: mad

jag såg på den i förrgår, och den var såklart jättebra. men jag blev lite besviken! den var som ett långt satc-avsnitt typ fast sorgligare :(


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback