Rör på benen med Adidas!

Från och med nästa vecka (v.11) ska jag börja följa adidas löparskola. Jag lovar att rapportera exakt hur jobbigt det är med motivationen, hur hälsosam jag känner mig, hur roligt det är och (såklart) hur snygg jag blir! Jag hoppas att flera hänger på löparidén, perfekt för en fattig studerande som tycker att månadskortet på gymmet är lite väl saftigt.

I övrig kommer vecka 11 att vara lika fartfylld som alla mina andra veckor.
Måndag: Skola - stödperson - springa.
Tisdag: Skola - tjejgrupp - direktionsmöte.
Onsdag: Skola - mörkerkörning.
Torsdag: Skola - springa.
Fredag: Skola (fysikprov).
Lördag: Springa.
Söndag: -

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, vadå, för att jag råkade använda det två gånger i samma inlägg? :P


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback