Söndag

Idag är det en söndag. Jag är inte alls speciellt pepp inför dagen. A har åkt iväg på kryssning med alla abiturienter, jag har bäddat rent i sängen och jag har varit social med min familj. Det är vad jag har gjort hittills. Resterande tiden av dagen ska jag; hämta mina rena kläder och sätta in dem i garderoben, kolla på skor på DinSko.se, måla naglarna härligt rosa, läsa Harry Potter (jag vill få slut på den j*vla boken någon gång) och kolla på film. Dock vet jag inte vad mera som ska hittas på. Jag önskar att det var fint väder så att jag kunde gå en långpromenad med musik i öronen, men det är inte lika kul när det snöar...

Vad gör du för att överleva söndagsdeppen?

Imorgon ska jag vara stödperson för första gången, det ska bli otroligt roligt, men jag är nervös. Tänk om jag inte klarar av det?

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer att klara det :) Du har säkert klarat av betydligt mycket svårare saker :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback