Ångestfylldstress

Nu satte hjärnan igång med tankar på alla måsten. Nästa vecka och de två efterföljande veckorna kommer bli en spiral med pluggande, träning, jobb, pluggande, träning och jobb och innan jag vet ordet av ligger jag blöt av svett i en hög på golvet. Darrandes av utmattning. Låt oss hoppas att det bara händer i min fantasti. Låt oss hoppas att jag fixar det.

Jag ser fram emot Pontus, Gustaf och Niklas 18-årsfest om exakt en vecka. Det blir massor med människor, mat, musik och dansande hela natten lång. Allt talar för att det blir en bra kväll. Och så ser jag fram emot att resa till Rhodos med älsklingen. Fast jag har lite resfeber, redan.

Nej nu bloggen, nu har sängen fått vänta alldeles för länge på mig. Jag ska kasta mig i säng och påbörja en ny bok. (Recension på boken Bitterfittan kommer, var så säker).
Godnatt

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback