Godmorgon!

Nu sitter älsklingen och jag här igen, vid varsin dator. Suck vilka nördar vi är. Haha. Mina tankar kretsar mest kring vad vi ska äta till frukost, jag är ganska hungrig... A snackar bara på om massa sport, otrooooligt  tråkigt. Ni vet det vanliga snacket när det handlar om hockey "det var inte Finlands fel...", "det var otur för finnarna". Så jag undrar, anser ni också att alla dessa hockeyfinnar är ofelbara? Och att Sverige är de sämsta som finns i hockeyväg? Att svenskarna kommit så pass långt pga tur? Med andra ord; var står du i hockeyfighten? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: ida

SVÄRJE SVÄRJE SVÄRJE!!!!

2008-05-17 @ 16:28:08
Postat av: najk

Hockeyfinnar är alltid ofelbara. Och Sverige vinner alltid på grund av tur och dom är jätte överskattade.



Tyvärr kommer deras tur leda till att dom kniper bronset ikväll :/

2008-05-17 @ 16:57:05
Postat av: Jenny

Vad säger du nu då, systeryster? :P

Postat av: Therese

Kolla gärna in i min blogg, jag lottar ut den omtalade H&M-klänningen där. :)

2008-05-18 @ 11:00:10
URL: http://metrobloggen.se/thessan

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback