Härliga sommarväder

Hej bloggen!

Idag har det dröjt länge innan dagens första uppdatering. Men sådant är livet när solen strålar och pojkvännen är bäst. Idag tog jag och A lååång sovmorgon, jag vaknade vid elva och älsklingen vaknade så småningom efter det. Men vi steg upp och åt frukost först vid ett. Riktigt härligt! Efter det tillbringade vi några timmar busandes på studsmattan med älsklingens lillasyster. Solen strålade såklart. Visst låter det riktigt underbart?

Nu har jag nyligen kommit hem från mormor och morfar. Först åt vi middag på Mannechai, thailändsk mat alltså, och sedan åt vi rabarberpaj hemma hos mormor och morfar. Mysigt! Mina småsystrar var också med.

Jag ska pyssla med lite saker nu, men jag återkommer om en inte allt för lång stund med bilder på nya rummet och tankar kring ESC igår.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Var mormor och morfar med till mannechai? :O


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback