Intyg hit, intyg dit - vem håller reda på allt?

Igår var det nästan 20 unika besökare fler än vad jag har vanligtvis. Det är kul. Vilka är ni? Eller förresten, det behöver ni inte alls tala om. Jag är bara glad att någon läser det jag skriver och hoppas på att ni gillade det ni såg igår!

Nu ska jag läsa igenom min egen sammanfattning av sidorna till historiprovet, den är 7 sidor kort/lång. Det ska nog gå bra! Fast det är så förbannat mycket datum, årtal, länder, städer och namn. Hårdprövning för stackars lilla minnet.

Är det någon av mina (åländska) läsare som vet om det är okej att man skicka en kopia (istället för orginalet) på beskattningsintyget till AMS när man söker studiestöd?

Kommentarer
Postat av: S

helt okej att skicka en kopia :)

2008-05-21 @ 21:22:38

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback