Pirr, pirr

Om 45 minuter ska min klass träffas i SoS2-klassrummet. Då får vi våra studiekort och efter det är det dags för avslutningen. Det pirrar lite härligt i magen, sommarlovet är inte långt borta nu! Efter avslutningen ska vi gå till Knorring för en öl/cola (beroende på ålder). Sommarfeelings.

Ikväll ska jag (försöka) festa lugnt och tänka på att det är tidig uppstigning för A:s studentfirande. 11.00 ska jag befinna mig i Baltichallen, förhoppningsvis inte bakis.

Förresten så mailade jag den där grejen till Xit. Zandra gillade den och i början av nästa vecka ska jag träffa henne igen för att diskutera någon längre grej till följande nummer. Roligt! (Och så bad hon mig ta med skattekortet = jag får betalt,TUR!)

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback