Skål, alkohoool och välkommen!

Dåligt bloggande, sorry! Jag hade riktigt roligt igår. Middagen hos Fia väckte mycket sommarkänslor, grillat kött, ungstillredd potatis och sås intogs utomhus. Sedan avrundade vi med en otroligt god och lättlagad efterrätt. Blanda grädde och bär i en skål, vispa tills det blir lite tjockare. Sätt i lite socker. Klart! Efter att vi hade käkat gick vi ner till ett grönområde och drack lite drinkar i solskenet. Sedan blev kvällen sen och vi gick till Stadshusbacken, där allt folk var. Roligt! Jag vandrade hemåt i natten vid 2-tiden. Det räckte alldeles bra, speciellt med tanke på att det var uppstigning klockan 9 idag...

        

Min underbara älskade har tagit studenten idag. Han var snygg som få i sin kritstrecksrandiga kostym och vita mössa. PUSS på honom för att han är så bra. (Bilder kommer så fort jag har fått några).

Egentligen var planerna att jag skulle ut i vimmlet och in i dimman ikväll igen, men jag laddar inför Rhodos istället (eller, jag är gammal och sliten) så det blir en skön hemmakväll. Det njuter jag också av!

Kommentarer
Postat av: singel i sommar

Ojojoj... Vem är den übersöta blondinen högst upp till höger? Singel? ;)

2008-06-05 @ 15:46:41

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback