Farväl, farväl DH

Sista avsnittet/avsnitten av Desperate Housewives säsong fyra är avklarat. Det sista avsnittet var ett dubbelavsnitt som i slutet visade en "5-år-senare episod". Betyder det att vi aldrig mera kommer få se ett avsnitt DH? Kan det vara sant? Jag är inte helt säker på om jag överlever utan Bree, Susan, Lynette och Gabby mitt liv. En möjlighet skulle vara att börja kolla från säsong ett igen, men å andra sidan har jag aldrig varit den typen som ser filmer/serier eller läser böcker igen. Det är som att höra ett roligt skämt två gånger. En annan möjlighet vore att glömma bort mina kära ovannämnda vänner, men det är mycket svårt att bara glömma bort på beställning. En tredje och sista möjlighet skulle kunna vara att ersätta DH med en annan serie, och det låter som en förträfflig lösning. Först och främst har jag fyra avsnitt kvar av Grey's Anatomy (sedan kommer jag återigen ha separationsångest), sedan har jag mycket Gossip Girl på lager. Cashmere Mafia finns det också gott om. Jag har fortfarande (!) inte sett sjätte säsongen av Sex and the City, vilken borde vara obligatorisk att se för filmen. Lipstick Jungle har jag inte ens påbörjat, men den serien verkar lovande. Så, jag tror nog att jag hittar ett substitut för DH. I alla fall för ett tag. Vad jag gör när alla ovannämnda serier är slut, det vill jag inte ens tänka på i dagsläget. Fast å andra sidan har det väl hunnit komma en hel drös med nya serier innan jag är klar. Tur det.



Bild: http://aboutmyrecovery.com/wp-content/uploads/2007/10/desperate_housewives1.jpg

Kommentarer
Postat av: Kattis

Cashmere maffia är bara en säsong, tyvärr. Gossip Girl är riktigt bra dock, jag är helt fast! Är på 17 avsnittet nu!

2008-05-27 @ 23:31:05
Postat av: Nina

Jag har hela säsong 6 av sex and the city om du vill låna :)

Postat av: Anna

Det får inte sluta, då dör jag! typ. ;)



Har du fjärde säsongen nerladdad eller? :)

2008-05-28 @ 12:59:31
URL: http://tingeling0.blogspot.com
Postat av: Liz

Vaaaah??!?! Haha hur kan du inte sett alla säsonger av SATC??! :P

2008-05-28 @ 13:54:09
URL: http://liz130390.webblogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback