Bra service cdon.fi!

Jag har fått svar från cdon.fi's kundservice (snabbt, pluspoäng!) på klockren svenska (pluspoäng igen!) och till min glädje levereras Sex and the city-skolådan på svenska (pluspoäng igen igen!). Cdon.fi kan det här med att tillfredsställa kunderna. Min följande tanke är bara, stackars alla enbart finskspråkiga finländare som nappar på erbjudandet och får boxen på svenska... Men, det är inte direkt mitt problem. Eller hur? Haha.

När mamma har kommit hem ikväll ska jag göra en beställning (man behöver ha kreditkort för att kunna köpa telefonen + boxen)! Lyckorus.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åå din lilla shopper, jag vill ju också:P. Jag dog på K/S idag :P haha!

2008-11-25 @ 19:58:19

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback