Konsten att få tiden att gå utan att göra något

Alltså, hittills ikväll har jag gjort i stort sett ingenting. Märkligt hur man kan få tiden att gå utan att göra något. Jag har läst senaste Xit, skrivit ut Sofies uppsats som jag ska opponera och ätit en banan. Ja, just det. Jag har bytt från euro till kronor i plånboken också. Eftersom jag åker till landet i väst och min älskling i morgon.

Jag som har ganska mycket skolarbete som jag skulle kunna göra. Märkligt att det bara ligger i en hög bredvid mig. Nåja, förr eller senare kommer jag göra allt det också. Tro mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

högar är väl till för att ligga kvar där de ligger^^

Postat av: Jessica

nämen vad kul att hitta dig här! :) vad gör du nuförtiden? hoppas allt är bra!

2008-11-06 @ 22:56:05
URL: http://jessicaekstrom.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback