Till min kompis

Haha, "din kompis" kommenterar och tycker inte att två vinflaskor delat på två personer är mycket. Det känns konstigt att ens uttala sig om huruvida två vinflaskor är mycket eller inte. För mig är det väldigt mycket att dricka en hel vinflaska själv (du vet, två vinflaskor - delat på två personer, blir en var), speciellt med tanke på att vi inte ens hade tänkt dricka alkohol. Men min kära kompis, alla dricker olika mängder. Du kanske kan häva i dig en vinflaska utan att bli påverkad, vad vet jag. Det enda jag vet om dig är ju att du är min kompis.

Ganska kul tycker jag.

Kommentarer
Postat av: din kompis

<3 <3 <3<33 (åh julia, jag mena inte så. tyckte det va lite komiskt bara haha. äh, men du fattar)<3 ses snart tjejen.

2008-11-05 @ 08:59:17

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback