Tråkigt, tråkigare, tråkigast

Haha, jag tänkte nyss "gud vad skönt, nu är jag nog klar med engelska presentationen". Så läste jag igenom den en gång (yes, jag har skrivit ner vartenda ord) för mig själv. Det tog inte ens två minuter. Presentationen ska vara 10 minuter. Suck. Nu har jag lagt till lite och så har jag tänkt att allt går lite långsammare när man ska prata "fritt" istället för att läsa dirket från pappret. Då ska jag bara skriva en liten ordlista till mig själv (annars kommer jag aldrig klara av alla främmande ord).

Suck alltså, märks det hur otroligt omotiverad jag är till det här? Jag längtar efter vanliga lektioner. Kan inte jag bara få släppa praktiken nu?

Kommentarer
Postat av: Julia

Mitt är inte heller så långt, och jag har hållit på att lägga till, och lägga till, och de blir ändå inte längre... Suck!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback