Ungefär den finaste headern jag sett

Nu när jag ändå var i farten med att skriva av mig om otroligt fina saker så ska jag publicera två hyllningsinlägg till.
Här kommer ett av dem:



Färgerna på Maddes "nya" blogg är otroligt fina. Lila och svart kan inte bli mer rätt, i alla fall inte i mina ögon. För att inte tala om hur bra bilderna och texten fungerar ihop. Jag tycker att headern förmedlar många av de tankar man har om Maddes blogg. Perfekt helt enkelt! 

För ett tag sedan skrev jag om en önskan att få en ny bloggdesign och Madde erbjöd sig snällt. Enligt henne skulle jag bara samla ihop lite färgval, bilder och text som jag vill ha med. Kanske att... hon kan göra en likadan header till mig? Haha. Fan vad jag önskar att jag själv hade gjort en sådär snygg header, före Madde, givetvis. Jag gillar liksom inte att härma. Men nu vet jag i alla fall på ett ungefär vad jag ska ha för önskningar.

Bilden har jag lånat från: ja, gissa tre gånger.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback