Bilder från firandet av Fia

I fredags var jag till min klasskompis Fia på 18-årsförfest. Det var riktigt trevligt, även fast jag var nykter och enbart hann vara där i 2 ½ timme. Några bilder lyckades jag ta, men inte alls så många som jag hade velat.

Födelsedagsbarnet!

Erik och Linnea (som inte hann göra en posé).

Linnea och Johanna hade lagat ett är-du-verkligen-arton-år-test. En del var lyckas öppna en vinflaska. Fia klarade det!

Ett annat uppdrag var att trä en kondom på en gurka, helst sensuellt, stönande och med munnen. Men Fia körde en lite tråkigare variant...

Sedan skulle kondomen blåsas upp när den var runt gurkan. Haha.

Efter det här tog jag inte flera bilder. Kim och Steffa var även där, men de fastnade inte på bild.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback