Kanske det är bäst med lite lagom?

Hallå allihopa! Gud, klockan är 23 och jag är fortfarande pigg och på gång. Det har varit en riktigt bra dag idag (yes, nu låter jag precis som Ann). Faktum är att jag inte kan komma på något negativt med den här dagen. Är inte det fantastiskt?

Även fast jag avskyr att ha ångest, så älskar jag att ha fullt upp. För att ha fullt upp innebär absolut inte att man måste få ångest. Dock kommer de ju ofta hand i hand. Men den här veckan har jag haft riktigt mycket att göra, vilket har lett till att dagarna har svischat förbi och dessutom har jag fått omänskligt mycket gjort. Det är så här mitt liv ska vara.


Hur trivs ni läsare bäst? När ert liv går i sakta mak framåt, typ var sak har sin tid? Eller när allt rasar på i ett tempo likt en gepard som springer och du gör och avslutar den ena saken efter den andra?

Eller så kanske du gillar när allt är lagom?

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag trivs bäst när "när allt rasar på i ett tempo likt en gepard som springer och du gör och avslutar den ena saken efter den andra". Men det krävs mycket för att komma in i den pulsen. Men när man väl är där, är allt så jäkla skönt!

Postat av: Anna

Jag trivs bäst när mitt liv går i sakta mak framåt, typ var sak har sin tid. :) tyvärr är det sällan så.

2008-10-02 @ 07:10:14
URL: http://tingeling0.blogspot.com
Postat av: leia

oftast vill jag att det ska hända massor av saker runt omkring mig....men det är klart att det beror på vad det är för något:)



kram maja


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback