Min praktikplats

I slutet av dagen på praktiken åkte jag till Folkhälsan som hade öppet hus idag. Jag var på en förläsning där föreläsaren trodde att jag gick i högstadiet och så var jag på en annan föreläsning som var superduper tråkig. Jag minns knappt ett ord från någon av dem. Minus för det.

Dock hade jag fullt upp hela morgonen på praktiken, jag fick ringa massa samtal hit och dit och så fick jag ta emot samtalen under telefontiden och reda ut problemen som personerna i andra ändan hade. Roligt!


Ikväll blir det pump, hoppas det blir svettigt och kul!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det slår ändå inte en tjugoårig klasskompis som var ute på praktik, alltså som lärare då, och så kommer rektorn in i klassrummet och tror att hon är en av eleverna. Klassen hon var i var en sjua. Det skulle vara en smula jobbigt. :P

2008-10-29 @ 17:57:08

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback