Monstertänder

Imorse var jag till tandläkaren för att undersöka ifall jag behöver en bettskena.
Resultatet blev ett jag:
- kommer få en bettskena.
- ska slipa uddarna av några tänder, för i dagsläget kan jag inte röra käken på rätt sätt.
- fick en remiss för att operera bort alla fyra visdomständer.

(Jag fattade ingenting när jag fick se röntgenbilden av mina tänder. Det såg ut som att tandläkaren hade redigerat bilden i photoshop och vridit och svängt på mina visdomständer. Det såg inte klokt ut!)

Men jag är faktiskt bara glad och tacksam för de slutsatserna! Tänk vad bra att få allt det fixat medans tandvården ännu är gratis, underbart.


Praktiken är ingen höjdare än så länge, men det blir förhoppningsvis bara bättre och bättre.

Kommentarer
Postat av: mad

haha vad hemskt! när de har röntgat så går tandläkaren iväg och öppnar bilden i ps. sedan vrider och vänder han lite på alla tänder och VIPS så får han dra ut en massa roliga tänder och göra massor med dyra behandlingar.



ska höra ifall dom behöver en redigerare i godby...


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback