Njuta!


Kvällen är räddad!
(Och min Ben and Jerrys oskuld är tagen).

Kommentarer
Postat av: Jan

Hmm här blir man avslöjade att man sitter och slösurfar på jobbet via Ann´s blogg och så hamnar man här och så ser man en stor jävla bild på en Ben o Jerry glass, ptja då är det svårt att låta bli att kommentera men nu var jag tvungen.



blev du imponerad av den där smaken så kan jag säga att de finns dom som är 10gånger godare :) typ Cookie Dough :)

2008-10-02 @ 17:38:32
Postat av: Anna

Mmm, jag gillar Bohemian Raspberry jättemycket ^^

Postat av: mad

jag vet inte om jag är efterbliven eller nåt, men jag smakade på just NYSFC (orka skriva hela namnet) förra veckan, och var inte så imponerad alls!



fast om jag läser jans kommentar så kanske det finns hopp. men änsålänge föredrar jag carte dors hallon-cheesecake razz!

2008-10-02 @ 19:19:50
URL: http://madelenkatinka.blogspot.com/
Postat av: Jan

Bohemian Raspberry är också jävligt god men de gjorde en tabbe när de inte tog bort skalen innan de slänge ner de i glassen, blir som att käka smörpapper typ, konstig konsistens.

2008-10-03 @ 12:21:00
Postat av: Ann

haha, jan? i fridas blogg? coolt. jag skapar kontaktnät :D

2008-10-06 @ 16:20:05

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback