No more strömmingsflundra for me

Men äh, har INGEN en endaste skräckfilm att rekommendera? Det är dåååligt. Kanske det bara finns dåliga skräckfilmer? Hm.

Idag fick jag sluta en timme tidigare på praktiken, vilket ytterligare förhöjde känslan av att det här var en av de roligaste praktikdagarna. Jag var med byråsekreteraren idag, förvånandsvärt att jag finner pappersarbetet som det roligaste.

Från min praktikplats går vi till Vikingaåsens skola för att äta lunch. Idag serverades det potatismos och strömmingsflundra. Det var inte långt ifrån att jag skulle spy, UURK. Hur kan någon äta det frivilligt?

Kommentarer
Postat av: Johanna Holmström

haha du o inte tycka om fisk de smaka ju helt okey:)

2008-10-27 @ 15:07:45

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback