På gott och ont

Idag hade jag engelskaföredrag tillsammans med Johanna. Vi var duktiga och jag är väldigt nöjd. Det gjorde min dag!

Älsklingen åkte iväg med Rosella imorse. Finns det ett sämre sätt att påbörja veckan? Snyft. Fast som sagt, engelskaföredraget gick bra så jag är inte så depp ändå. Dessutom fick jag två böcker hem på posten idag, jag publicerar ett inlägg om dem snart.

Vet ni vad jag ska göra nu? Lägga mig på sängen/i soffan och läsa, läsa, läsa. Just nu läser jag (fortfarande) The Dirt av Neil Strauss om Mötley Crüe. 
Jag har faktiskt inget alls att plugga på resten av den här veckan, så jag kan läsa varje dag om jag vill (om man bortser från matteprovet nästa måndag som jag inte kan plugga på under helgen)!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja vårt föredrag va grymt:) väntar bara på att vinna en new york resa nu:D

2008-10-06 @ 15:42:06

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback