Äntligen lite aktivitet

Nu har jag fått lite saker gjorda! Efter skolan tog jag en runda på stan och utökade presentbeståndet som ska ges till älsklingen på söndag då han fyller 19 år. Det var otroligt roligt att handla saker till honom, så han får bra mycket mer än vad jag hade tänkt. Nåja, om jag skulle få bestämma så skulle han få hela världen. Nu får han bara en liten del av den.

Dessutom har jag varit till mormor och morfar på tårtfika. Världens godaste jordgubbs- och gräddtårta. Mums! Efter det tog jag storasyster med mig till skomakaren i Godby och lämnade in diverse ting. Och nu har jag slagit in alla presenter till A. Och idag kom nya numret av Xit hem, så jag har klippt ut min artikel och klistrat in den i ett artikel-album. Ja, jag är så egoistisk att jag sparar alla mina egna artiklar. Men det är helt okej.

Nu är det bara sex timmar tills A kommer hem! Jag längtar så att jag nästan går sönder.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback