Böcker jag har att se fram emot!

Jag har en hel del böcker i bokhyllan som väntar på att bli lästa. Härligt!
1. Kajsa Ingemansson, Små citroner gula.
2. Kajsa Ingemansson, Lyckans hjul.
3. Nick Flynn, Ännu en jävla natt i suckcity.
4. Brian Freeman, Vegas baby.
5. Neil Strauss, Mötley Crüe; the Dirt.
6. Cecilia Ahern, Där regnbågen slutar.
7. Janet Evanovich, Nedlagt byte.
8. Janet Evanovich, Fångat byte.
9. Janet Evanovich, Delat byte.
10. Janet Evanovich, Hett byte.
11. Constance Briscoe, Äcklig.

Snart i min bokhylla:
12. Matti Larsson, Svensk maffia.
13. Adam Inczedy-Gombus och Åsa Moberg, Adams bok.

Har du läst någon av ovanstående böcker? Rekommenderar du eller inte?


Kommentarer
Postat av: Anna

Svensk maffia är bra, men har jättelånga kapitel :/

Postat av: Hanne

<i>Äcklig</i> har jag också i min hylla, fast jag har inte heller hunnit läsa den ännu. Fy på mig...

2008-09-05 @ 17:58:23
URL: http://lustifik.blogspot.com
Postat av: anna

Små citroner gula var inge vidare tycker jag. för omskriven, tror jag hade för höga förhoppningar.

2008-09-05 @ 21:08:01
URL: http://okejjaggermig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Janet Evanovich "byte" böcker är guldvärda! Humorn är klockren!

2008-09-06 @ 02:31:03
Postat av: ida

jag har läst janet evanovich-böckerna och de är ju alltid bra, även fast de börjar bli lite förutsägbara efter et tag. the dirt har toffe läst och han tyckte om den, jag håller på och läser den nu och den är väl helt okej. men mycket supa, rojva och knulla i den boken.. kanske däröfr toffe tyckte om den. hursomhelst så blir man förvånad över alla deras äventyr, att man ens kan komma på ngt liknande.

2008-09-07 @ 15:14:18
URL: http://idaskida.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback