Dags att ta itu med skolarbete

Gårdagen var en riktigt bra dag, jag tror att älsklingen njöt av dagen lika mycket som jag gjorde. Det kändes verkligen som att allt vi gjorde så gjorde vi tillsammans, precis som det ska vara! Sedan när klockan var sen somnade vi båda som två utslagna hjältar.

Nu är jag pigg och känner mig energisk, därför ska jag skriva klart min del av engelskauppsatsen som jag skriver med Johanna. Den kommande veckan kommer jag plugga som en idiot, men det är det värt när man får vitsorden sen.

Kommentarer
Postat av: Thomas

vitsord suuuger!! borde va sådant system att "va vill du jobba me?" "hmm jag vill bli pilot!" "okej kan du lite matte och fysik" "hmm mja lite" "ok du får gå här!"

2008-09-21 @ 18:01:57

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback