Dålig dag

Idag på mina tre håltimmar skulle jag ha hunnit med mycket mera än vad jag hann med i verkligheten, t.ex. föra massa saker till skomakaren. Det är trist. Dessutom har jag varit till posten två gånger (13.30, 14.30) för att hämta ut min bok som enligt avi:t skulle finnas på posten efter klockan 13. Det fanns det inte. Jävla skit. Och så regnar det. Och så är alla böcker som jag vill låna från bibban utlånade. Och så måste jag till skolan nu för att ha friidrott. Det är ingen bra dag idag. Tur att det är kondition/styrka ikväll på avancia så att jag får tänka på annat.

Men jag har i alla fall köpt födelsedagspresent till älsklingen nu. Det är bra. Kanske köper något till, får se lite. Men jag är nöjd med det jag har hittat hittills i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Det suger att det inte finns en skomakare i stan. Faktiskt.

Postat av: Anna

Mih, jag har oxå haft en skitdag :/ Men vi har fått skolfotona digitalt :p Så jag vart lite gladare då :)

2008-09-09 @ 15:25:51
URL: http://tingeling0.blogspot.com

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback