Det kanske tar emot

Just nu känns det inte så roligt, jag saknar A och dessutom är jag otroligt förkyld. Helst skulle jag bara krypa ner under täcket och sova tills på fredag. Men i verkligheten kanske jag sover tills imorgon kväll, det blir knappast någon skola för min del imorgon. Men på tisdag ska jag till skolan, för på kvällen är det direktionsmöte som jag inte vill missa. Dessutom har jag bara tre lektioner på tisdagar (varav en är idrott som jag inte kommer vara med på).

Det är trist att vara sjuk och känna att livet är hopplöst. Därför ska jag nu ta en vitamintablett och hoppas på att jag vaknar positiv och frisk imorgon. Ja, hoppas går ju alltid.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir ingen skola för mig heller i morgon :(


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback