Etikettmiddagen står inför dörren

Idag är det dagen för etikettmiddagen (egentligen heter den väl adeptgasque, men det är för krångligt att förstå) och efter en kopp starkt kaffe är jag redo. Eller nja, jag ska väl duscha, klä på mig och sminka mig innan jag är helt redo. Jag ser fram emot att träffa A:s klasskompisar och dessutom att umgås med massor av nytt folk. Annat är det hemma på lilla Åland... Ni vet vad jag menar va?

Jag tar med kameran och ska försöka ta en massa bilder, men som alltid i nya situationer är det inte lätt att plocka fram kameran och säga "du, hördu, ja, du i blått, kan du le så att jag får ta en bild?", "vad sa du att du hette nu igen?", "nej, jag jobbar inte som fotograf för någon tidning...".

Kommentarer
Postat av: Anna

Oja, på lilla åland så träffar man inte så mycket folk :/


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback