Försvunnen måndag

Ojoj, dagen har bara susat förbi. Eller så känns det i alla fall.

Idag är det första september och jag har bestämt mig för att föra pengadagbok den här månaden. Främst för att se vart mina pengar tar vägen, men också får att hindra mig själv från onödiga köp. För om jag vet att jag måste skriva ner varenda cent jag gör av med, då tänker jag både en och två gånger innan köpet. Men jag har på känn att pengadagboken kommer ge mig en släng ångest också, eftersom jag vet att ekonomiskt tänkande inte är min starka sida.

Idag har jag även återuppliva min vana med att ta omega-3-kapslar varje dag. Det är en av mina bästa vanor, faktiskt. En nackdel med kapslarna som jag nog hade förträngt är att när kapslarna har lösts upp så "rapar" man äckelpäckel fiskleverolja. Fy sjutton för det.

Nåja, nu ska jag slösurfa lite om sedan fotografera mina nya köp. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna

oj, jag tänkte förra veckan att från och med första september så ska jag börja skriva ner alla pengar jag gör av med. Och tydligen var det någon som tänkt likadant ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback