Full fart den här veckan

Jag känner att en ny vecka startar redan ikväll, när jag kommer hem. Och den här veckan kommer gå snabbt!

Den här veckan kommer jag att gå på 110 % hela tiden. Det kommer aldrig finnas en lugn stund, och om det mot förmodan dyker upp en lugn stund, då ska jag utnyttja den till pluggande. På fredag när Fia ska firas så kommer jag vara helt slutkörd, tur att jag ändå inte har planer på att besöka Arken sen!

Vi får se om jag orkar med det här otroliga tempot. Men, för att finna något gott i det; jag lär inte hinna sakna A så mycket. Och rätt som det är kommer det vara fredag igen, och då får jag älsklingen hem till Åland. Så jag slipper lägga ca. 7 timmar restid. Nästa helg är det hans tur, hihi.

Och helgen efter det ska jag på Globsol 2008. Det ska bli spännande!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback