Idag, helt enkelt

Idag i skolan planerade vi in tyska- och matteprov. Alltså som två olika prov. Inte ett matteprov på tyska eller ett tyska prov med matte.

Idag har jag hjälpt mamma att ändra grafikkortsinställningarna på datorn, så att hon slapp sitta och kolla på skärmen i 90 graders vinkling. Det vill säga att menyn var längst till höger på skärmen, och ovandelen var längst till vänster. Min mamma hon kan hon.

Idag efter skolan var jag och mamma till GSM Ålands kundtjänst. Min voicemail funkar fortfarande inte. Jag får gå dit en annan dag, igen.

Idag har jag fått en GPS från GSM Åland, som kampanjvara eftersom jag bytt tillbaka till ÅMT.

Idag ringde de från Hasses Ur&Guld. Jag ska få ett nytt armband istället för mitt gamla Pilgrim som jag har fått av A. Jag älskar det armbandet, så jag är glad att jag får ett nytt.

Idag ska jag på spinning. Sedan har jag en halvtimme på mig att cykla hem, duscha, klä på mig och gå iväg. För..

Idag ska jag jobba som stödperson.

Idag borde jag plugga hissa och skriva på min uppsats om Turkiet och EU.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback