Jag är inte så tokig som hemmafru när allt kommer omkring

Nu har jag lyckats ragga två personer som gärna är med i artikeln jag ska skriva till nästa nummer av Xit. Det innebär att det är mellan 50 - 75 % avklarat. 3 - 4 personer löd budet. Det ska jag väl för sjutton klara av att skramla ihop!

Jag har läst några sidor i EPOS, 15-20 sidor. Snart ska jag sätta mig och läsa några till.

Jag har skrivit nästan en sida på min uppsats om Turkiet och EU (tre sidor fakta, en sida inledning och en sida slutdiskussion ska det vara). Det betyder att jag har gjort 20 % av hela uppsatsen, 33 % av faktadelen. Känns bra.

Dessutom har jag tvättat älsklingens alla smutskläder. Det vill säga 100 %. Nu hänger de på balkongen utanför fönstret och skymmer dagsljuset för mig, men det får jag leva med. Det ska bli spännande att se om gulle ens märker att alla kläder är tvättade. Haha, nej men, jag är 99,9 % säker på att han kommer märka det, säga "tack älskling" och sedan pussa mig.

Ikväll blir det förhoppningsvis bio, jag hoppas på Tropic Thunder, Wanted eller Patrik 1,5. Det bästa är att vi har gratisbiobiljetter. Hihi.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback