Kärt, men oväntat, besök

Här går jag runt hemma och känner mig mer eller mindre skruttig. Då ringer mamma och säger att farmor, Lasse (styvfarfar, ungefär) och Bobben (farbror, riktigt namn: Juha) är här på Åland. Vanligtvis bor farmor och Lasse i Skinskatteberg, Svedala, och Bobben i Oslo, Norge. Därför fick jag snabbt på mig lite vettiga kläder (bytte pyjamas mot velourbyxor, t-shirt och munkjacka) och ett rosetthårspänne i det smutsiga håret. Det var verkligen kul att träffa dem och åtminstone hinna säga 'hej'. Jag träffar hela mina pappas sida av släkten alldeles för sällan. Jag insåg nyss att jag inte ens har träffat min yngsta kusin, som är två år nu...

Hur som helst, det var kul med oväntat besök en vanlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Velourbyxor är bäst :p Hasar runt i mina idag jag med :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback