Kvällsshopping, Tropic Thunder och ont i magen

Det blev lite kvällsshopping och bio igår. Jag köpte skinnhandskar, halsduk, jeans (för 99 kronor!) och smycken. Dessutom köpte jag ett par jeans till min lillasyster. A köpte en snygg och superpraktisk data-/skolväska. Sedan gick vi på Tropic Thunder på bion här i Vällingby. Det var en riktigt liten, men mysig salong. Filmen var väl helt okej. Dock hade jag svårt att koncentrera mig då min kropp var helt i uppror. Det kändes som att jag hade svalt tusen knivar som cirkulerade runt inne i min mage. Senare under kvällen valde middagen att komma ut samma väg som den kom in. Äckligt.

Men nu mår jag relativt bra och vi håller på och gör oss i ordning för en shoppingtur på stan, idag igen! Jag ska köpa träningskläder och en kofta från Indiska (om jag hittar den).

Nu ska jag kolla in programmet över vad som händer på skördefesten, som pågår här i Vällingby just nu! Kanske vi hinner kolla in något av den också? Hoppas!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback