Lite skolsnack, en del av mitt liv

Nu har jag läst några artiklar och sidor i boken som hör till den valbara psykologin, två texter till socialkunskapen och mitt och Johannas engelskauppsats. Dessutom har jag påbörjat förberedelse till presentationerna i historia. Nu orkar jag inte göra mera idag! Några timmars sömnbrist, dåligt med koffein och saknaden av kärleken gör det på inga sätt lättare att plugga. Men imorgon ska jag ta itu med historia presentationen på allvar och hi/sv-uppsatsen ska påbörjas. Till på köpet insåg jag att jag egentligen måste skriva PM för examensarbetet redan nästa vecka, eftersom jag sedan kommer ha fullt upp. Det betyder att jag verkligen behöver läsa in mig på källorna. Och bestämma min frågeställning.



Men allt det där löser sig, det vet jag. Jag är faktiskt inte stressad eller orolig över skolarbetet. För jag vet att jag klarar allt, om jag vill.

Kommentarer
Postat av: Malin

Och jag som kände mig duktig över att jag började förbereda mig för hissaföredraget ikväll. Haha. Jag måste sluta läsa din blogg. Du gör mig stressad. :D

Postat av: Julia

De va bra :) Jag försöker att peppa mig själv samtidigt som de kanske peppar andra :D

2008-09-22 @ 22:13:02
URL: http://lulibell.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback