Mmmm, flummmmflickan

Hahahahaha, när man var yngre (läs: fjortis) hade man många fina idéer.
Tidigare idag tänkte jag fixa med MMS-inställningar till telefonen, eftersom jag bytt från Sonera till ÅMT nyligen. Så jag gjorde som instruktionerna sa. Då fick jag ett mess till min telefon; Inloggningsnamn för MMS: flummmmflickan. Nu är det ju så roligt att jag måste leva med det inloggningsnamnet, även fast det inte riktigt känns som jag. Men när man var yngre tänkte man knappast på att man en dag i framtiden inte skulle gilla namnet flummmmflickan.

Jag minns faktiskt varför jag hade fyra 'm' i namnet; jag visste inte om det skulle vara "flummflickan" eller "flumflickan", därför lade jag några extra 'm'. Haha!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback