...och så blev det!

Ja, idag har det varit en mycket bättre dag än igår. Jag har känt mig produktiv och duktig i skolan, valbara idrotten spenderade vi på Avancia (yes!) och när jag kom hem hade mamma hämtat ut mitt paket från posten, tack! Dock har jag ont i halsen och är täppt i näsan, det känns som att min hals är uppsvullen och luftintaget är därför dåligt. Men jag överlever, såklart.

Ikväll ska jag skriva på min och Johannas engelskauppsats. Tråkigt, men det måste göras.

Kära ålänningar, jag har en fråga; finns det några andra musikaffärer här än den som är nere i magazin (Metro Records, typ)? Jag kan inte komma på en enda. Är utbudet verkligen så klent här på Åland? Herregud.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kalmers säljer skivor, men i övrigt finns det väl inte fler :/

Postat av: Jenny

Det finns ju den där vid Sparhallen också, men den är bättre på filmer. Skivor är på väg att dö ut, tyvärr! Ska du ha någonting så får du nog passa på när du är hos Adam för i Sthlm finns många bra. :)

2008-09-10 @ 17:21:38
Postat av: Hanne

Testa Ålands Skivbörs vid Emmaus! Begagnade skivor och LP:s till asbra priser.

2008-09-10 @ 17:38:00
URL: http://lustifik.blogspot.com

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback